Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення Товару можливе у разі, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також збережено розрахунковий документ, виданий Покупцю разом із проданим товаром.
При відмові Покупця від Товару відповідно Продавець повертає йому вартість поверненого Товару протягом 14 робочих днів з дати надходження поверненого Товару на склад Продавця разом із заповненою Покупцем заявою на повернення. Повернення коштів вартості Товару здійснюється виключно особі, зазначеній у Замовленні на Товар, за умови надання такою особою копії його (її) національного паспорта, ідентифікаційного коду та квитанції про оплату Товару, за який повертаються кошти. У випадку, якщо Покупець у Замовленні вказав неправильні дані або не надав для повернення коштів усі документи, перелічені вище, Продавець залишає за собою право відмовити такому Покупцю у поверненні коштів.
Не підлягають поверненню, панчішно-шкарпеткові вироби, натільна білизна, парфумерно-косметичні вироби, ювелірні вироби тощо (відповідно до Додатку № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172).
Продавець не відповідає за недоліки Товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил користування чи зберігання товару, дій третіх осіб або непереборної сили.